تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد

ارسال شده در ژوئن 21st, 2016 موضوع دسته‌بندی نشده توسط

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
اینک شما با جستجوی ((تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد- شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد

چکیده

آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شركت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است شناخت مسیرهای آتی تجاری و حركت در راستای آنها به نحوی كه منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریاب


نظرات بسته شده.